Livrare

La achizitionarea produselor SPORTLINE clientul poate :

  • Veni personal sa ia marfa procurata din magazinul SPORTLINE
  • Utiliza serviciul nostru de livrare SPORTLINE

Conditiile livrarii SPORTLINE

  • Livrarea marfurilor se efectuiaza numai in raza Chisinaului (pina la postul de politie rutier sau la semnul cu numele orasului)
  • In Moldova livrarea poate fi efectuata cu serviciul de curierat, Posta Moldovei. Conditiile livrarii sunt convenite cu operatorul magazinului

Orarul livrarilor

  • Luni – Vineri  de la 11:00 pina la 18:00.
  • Simbata, Duminica: zi Libera. In zilele de sarbatoare livrari nu se efectueaza.
  • Daca efectuarea comenzii  se face pina la ora 13:00 comanda clientului poate livrata in aceiasi zi.
  • Daca efectuarea comenzii se face dupa ora 13:00 comanda clientului se livreaza in ziua urmatoare.
  • Dupa primirea cererii de livrare operatorul magazinului  o sa ia legatura cu clientul pentru a stabili ora si detaliile livrarii.

Costurile livrarii

  • Livrarea se face numai pentru cumparatura in valoare de peste 500 lei.
  • Conditiile ridicarii echipamentului sportive de dimensiuni si greutate mare:
  • Echipamentul sportiv  de dimensiuni mari  sau cu o greutate mai mare de 50 kg ( gantere, bare, aparate sportive)  se livreaza pina la intrarea in scara bloculuui sau pina la poarta domociliului privat.
  • Ridicarea mărfurilor la etaj  sau mutarea marfii  în casă se face la dorinta clientului si este efectuată pentru bani. Costul minim de ridicare a unității de echipament (dimensiuni mari) este de 80 lei și include ridicarea echipamentului  pe un ascensor pina la intrarea în apartamentul clientului sau ridicarea marfii pe scări până la etajul al doilea.
  • În absența unui lift sau dacă este imposibila ridicarea unei marfe voluminoase  într-un lift de la etajul al doilea, costul ridicării va fi de +20 lei pe etaj.
  • Acordați atenție faptului că la primirea mărfurilor trebuie să se verifice starea obectului și lipsa deteriorărilor externe a cumpărăturii. Punând semnătura în lista de livrare și pe cardul de garanție, confirmați că nu aveți nicio pretenție față de marfa primita și vânzător.

Atenție vă rog! 

  • Responsabilitatea serviciului de livrare nu include mișcarea, conectarea, instalarea produsului in apartament si demonstrarea caracteristicilor, instruirea cumpărătorului asupra marfii. 
  • Sarcinile serviciului de livrare include: Livrarea mărfurilor la timp la  adresa convenită. Demonstrarea clientului integralitatea completa a produsului. Demonstrarea clientului  starea externa a produsului (lipsa deteorarilor vizibile: zgârieturi, fisuri). 
  • Completarea sau demonstrarea certificatului de garanție  a produsul achiziționat scris mai devreme. 
  • Inminarea bunurilor, precum și certificatul de garanție în proprietatea cumpărătorului.
  • Asamblarea și instalarea pot fi efectuate de către un specialist al Sport Line, cu plasarea prealabilă a unei cererii.
  • Tariful instalarii si a asamblatrii este de 2% din costul produsului, dar nu mai mic de 70 lei.